Uśmiechnięty pracownik działa sprawniej . To oczywistość, ale tonu emocjonalnego jaki panuje w organizacji nie można ignorować. Jeśli bywa nieprzyjemny, pojawia się rotacja, zatrudnieni nie wykonują poleceń , a niski poziom chęci poświęcenia się w pracę daje koszty przedsiębiorstwu. W jaki sposób w takim razie zatroszczyć się o wesołą atmosferę? Zapewniając teamom od czasu do czasu nieco rozrywki. Na przykład dzięki organizacji imprezy integracyjnej w formie zabawy miejskiej. Dlaczego gry miejskie to dobry sposób na event dla firmy? Przede wszystkim z powodu tego, że są niestandardową metodą zabawy. Duża część instytucji w ramach imprez dla załogi wybiera takie aktywności jak laserpaintball, zabawy taneczne , spływy kajakowe. Pracownicy bywają już znudzeni stale tymi samymi formami wydarzeń . Gra miejska event marketingGra miejska to novum – co pozwala pracowników zaangażować i pozwala na uczestnictwo w nietuzinkowym evencie. Gry miejskie to też aspekt teambuildingu. Zamiast standardowego warsztatu, jaki często jest ponadplanowo planowany obok integracji dla firmy, elementy dynamiki zespołu i pracy nad otwartością i organizacją pracy da się włączyć w grę terenową . Podwładni nawet nie zorientują się, kiedy dzięki wspólnym taskom i rywalizacji między teamami pojawią się nowe znajomości w firmie, a pracownicy mocniej się dopasują. Gry miejskie pozwalają też na dostosowanie zadań do szczególnych potrzeb uczestników i całej organizacji. Problemy są w stanie być oparte o wartości firmy, zahaczać o kulturę organizacji, dla której integracja będzie opracowywana. Gry terenowe firma jest w stanie zrobić nie jedynie w sytuacji eventu dla pracujących osób – tego typu forma zabawy sprawdza się świetnie także jako opcja budowania marki pracodawcy, sposób marketingu korporacji lub jej usług, impreza dla kontrahentów firmy.